lördag 22 december 2007

Jul UFO?

Jag har väll lixsom inte fattat att det är jul än... låter kanske kansigt med jag har en trolig förklaring till det hela. Jag är alldeles insnöad på att jag är gravid. Det är det ända som snurrar i huvudet, tillsammans med studierna. Julen har lixsom inte riktigt fått plats. Sen ska vi fira hemma hos min mamma, och jag ska dess utom hinna med att jobba natten till julafton och natten från julafton... Jag har inte haft nån tanke på julgran, och tycker nu att det kanske vore mysigt, julskina och annan julmat har jag inte ens tittat åt. Julstressen finns inte och julgodiset har jag ifs funderat på, men det blir nog inget... Visst känns det lite tråkigt så här dan före dan, men det känns ganska skönt med, avslapnat på nått sätt.

Nästa jul blir det bättre, då ska vi ha en fantastisk jul hemma, jag sambon och prick.... Längtar redan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar