söndag 16 december 2007

Det händer massor...

... med både mig och prick.

Skolan rullar på i sin gilda gång. Massor med arbeten som ska in och praktik som ska göras. Tiden bara rinner förbii. Dessutom har någonbestämt att det ska vara jul mitt i allt ihopa. Hopsan svejsjan. Det är bara att le och se glas ut och köra hårt. Tur att jag mår så bra som jag gör, annars hade detta varit omöjligt. Har dock lite ångest för att jag inte spenderat mer tid med mina gymnaster i höst, men jag har varken haft tid eller ork. Det gäller att prioritera. Det har blivit några BM besök osså. Allt ser bra ut. Vi sköter oss, och det är bra det.

Prick har blivit mer livlig med. Jag är helt hundra på att han möblerar om inne i magen ibland. Flyttar på moderkakan, och tar en liten sväng om med navelsträngen. Ibland så putar rumpan ut med, det känns roligt. Men jag funderar på om det verkligen bara är en där inne, jag är så himla stor... och värre kommer det att bli.

Vagn har jag hunnit köpa osså. Känns skönt. Men det är osså det ända. Allt annat får köpas in sen... Jag tror inte IKEA får slut på spjälsängar och att Babylands skötbord tar slut. De kan lika gärna förvara dem så länge som möjligt där, istället för att de ska stå här hemam och ta plats.

3 stycken pluss:

1) Idag är det söndag, och jag behöver inte åka till Uppsala.
2) Alla julklappar är som så snär inköpta.
3) Utkastet till mitt fördjupningsarbete på 7,5hp är inskickat... 10155 ord blev det... *huha*

Och ett minus:
Det finns inga mamma byxor som passar mig. Förstora lår och förliten magen, eller vise värsa... bläää...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar