söndag 18 november 2007

Härlig Helg

Så var helgen nästan förbi. Fort går det. jag har knappt varit utanför dörren. Det var tänkt att jag sjulle gå på grav yoga igår, men det blev inte av då jag hade tok ont i ena skinka. Vet inte vad det kunde ha varit. sambon gissade på ischias, men jag vägrade att tro det. Idag är det dock borta... så han kan ha haft rätt. det blev dock lite gjort under gårdagen. Städade ovanvåningen, planterade om lite blommor och sen blev det nog inte så mycket mer. Idag har jag pluggat, sovit, yogat och bara varit. Alldeles lagom om jag får säga vad jag tycker. Borde kanske ha storstädat nedervåningen med, men det känns inge skoj att göra det när det är en massa byggsaker överallt. Det blir liksom inte fint på riktigt.

Börjar förstå att det inte är så långt kvar nu tills prick tittar ut. Lite läskigt, och lite smått stressande. Skulle kanske vilja ha mer praktiska saker klara. Får se om jag kan ta tag i det snart... alla dessa materiella ting. Kanske skulle få klart den där uppsatsen först, så slipper jag tänka på den i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar