torsdag 22 november 2007

Barnmorska och piller

Så, då har vi varit hos BM igen då. Hon tittade lite förstummat på min torra rygg och sa att det där har jag aldrig sett tidigare. Kändes ifs skönt att hon inte sa att det är normal, som man annars kan tänka sig att BM svarar. Hon tyckte att jag skulle gå till doktorn och låta dem titta på ryggen, men jag vet inte... får fundera ett tag på det. Sen såg allt bra ut. Pricks hjärta tickade på och mitt blodtryck låg exemplarsikt. Det ända som inte var prima var väll mitt Hb. Så nu blir det till att knapra järntabletter. Jobbigt, som om min mage inte var körd som den är. Aja, Hb:t måste ju upp så det här är väll ända sättet. Sen måste jag även äta mer Levaxin, ja och folsyra... och ja omega 3. Men det var nog allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar