lördag 20 oktober 2007

Yoga

Så, då var det gjort. Jag har gått på mitt första gravid yougas pass. Vet inte om jag ska vara aimponerad eller fundersam. Så fysiskt var det inte, men ändå ganska skönt. Mest andas hela tiden. Min mage var helt klart minst, knappt synbar igenterligen, menmen, man ska väll börja i tid. Byxorna börjar nu bli läte väl trånga dock. Så jag lyxade till det och köpte mig mina första mamma jeans. Anledningen till att jag inte gjort det tidigare är att jag inte har fått på mig dem jag har provat. Och har jag gått upp en storkel så jag har fått på mig dem, har de halkat ner för att jag har en för liten rumpa och midja... men nu så hittade jag en modell som var vida i benen och med en underbar passform över baken, och den obefintliga midjan.

Har även haft en skön hemma spa dag. Låg länge i badet och bara njöt. Vindruvor och vatten och en bra tidning. LYX. Sen var det dags att sova igen , för att orka gå och jobba till natten. Jag sov nog inte så mycket dock. Låg mest och snurrade. Så jag hoppas att jag inte somna på jobb av utmattning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar