tisdag 20 april 2010

Min tänder

Senast för två veckor sedan var jag hos tandis och lagade ett hål. Förstå hålet på mycket länge! Passade på att fråga om två tänder som ilar på ett mycket misstänkt sätt. De ilar ffa vid tryck, sött och kallt. Tandis kunde inte hitta något fel alls på tänderna. Tråkigt, för det skulle ju vara skönt om det "bara gick att fixa".

Mycket lägligt landade nui en kampanj från Buzzador i brevlådan med sensodyntandkräm. Sensodyne hävdar att om man använder deras tandkräm två gånger om dagen i två veckor så ska man märka av en minskning av ilningarna. Så nu kör jag hårt. Lovar att avlägga en rapport om två veckor om hur jag tycker att det går. Om du oxå vill prova har jag ett gäng med småtuber som du kan få så att även du kan få testa denna "mirakeltandkräm."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar